Från: Jostein Martinsen-Jones [mailto:jostmart@gmail.com]
Skickat: den 13 juni 2009 09:42
Till: mattias; debian-user-swedish@lists.debian.org
Ämne: Re: SV: xen

Har du kvar LVM-volymerna med befintliga installationer på, och försöker
starta dem, eller försöker du göra nyinstallation? Som Marcus säger, du
får ge mer information om någon skall kunna hjälpa. En bra start är
konfigurationsfilerna för xen och output från lvdisplay.

Kolla också här
http://www.google.com/search?q=GET+operation+failed%3A+xend_get%3A+error
+f&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.ubuntu:sv-SE:unofficial&client=firefox
-a

En snabb gissning är att hämtningen av en iso-fil tog för lång tid.