Re: Skandiabanken med Linux - slutat fungera?

On Fri, Dec 15, 2006 at 11:18:44AM +0100, Michael Olberg wrote:
> Egentligen borde det finnas en hemsida med aktuell info om hemsidor för
> banker, försänkringsbolag, myndigheter m.m. där man ser vilka som sköter
> sig (vad gäller Linux kompatibilitet, dvs. hålla sig till vettiga
> webb-standards helt enkelt) och vilka som inte gör det och som man då
> kan hänga ut ordentligt.

Kanske en wiki...

Fast då med bra stöd för tabeller för jag tror att en tabell som
visar banker/tjänster på ena axeln och bläddrare/klienter på
andra axeln skulle ge en väldigt bra översikt.

Idealt kanske ett forum där man postar fungerar/fungerar ej-
rapporter som nås från en tabell som ovan. Dvs, varje postare bör
klassificera sin postning med avseende på tjänst, klient samt
kompatibelitetsgrad.

/Thomas L