Re: Skandiabanken med Linux - slutat fungera?

Kim Christensen wrote:
> * Thomas Lundqvist <thomas@havsvik.nu> [2006-12-12 21:27:00 +0100]:

> Detta går att åtgärda med tillägget "Stylish", som tillåter dig att
> aktivera skräddarsydda stylesheets för olika domäner. Absolut ingen
> lösning på _deras_ problem, men det kanske får dig att slippa synskador
> (alt. slitskador p.g.a. konstant zoomande av webläsaren).
>
> Lite OT, men jag kände att det var värt ett tips :-)

Alla som har problem med Skandibanken skall naturligtvis skriva ett mail
till dem och fråga dem varför de bygger webtjänster som är trasiga. Är
det tillräckligt många som gör det kommer de att fixa problemet.
Jag fick svaret att Linux/unix är en för liten grupp användare så dessa
skiter de i.

/Peter