Skandiabanken med Linux - slutat fungera?

Går det inte längre att logga in på Skandiabanken med Linux?

Det här svaret får jag av deras webbmaster:

"SkandiaBanken har egentligen aldrig haft något stöd för
operativsystemet Linux. Däremot har det fungerat för vissa av våra
användare. Efter en systemförändring som skett nyligen är Linux tyvärr
inte längre kompatibelt med våra system."

Det här är felrapporten jag skickade in:

<snip>

Problembeskrivning:
Jag tillåts inte logga in. Jag gissar det är problem med min
User-Agent-textsträng:

Gecko/20061107 Fedora/1.5.0.8-1.fc6

Jag får vid inloggningen:

"För att uppnå högsta möjliga säkerhet måste vi ställa vissa krav på
din dator och din browser. Våra tester visar att du använder följande:

browser:                Mozilla
version:                1.8.0.8
plattform:              Linux
cookies:                Ja "

Jag kör som operativsystem
Fedora Core 6 Linux
och version 1.5.0.8 av Firefox.

</snip>

Är det någon som fortfarande lyckas logga in på Skandiabanken med Linux?
Kanske går det om man ställer om User-Agent-textsträngen?

Ursäkta, att jag skickar till debian-user-swedish@lists.debian.org när
jag kör en annan distribution men ni kanske råkat ut för samma
problem...

hälsningar,
Erik Sjölund