Re: Skandiabanken med Linux - slutat fungera?

http://chrispederick.com/work/useragentswitcher funkade utmärkt för att
lura föreningssparbanken när dom hade samma ideer för nåt år sedan och
funkar fint på sidor som "kräver" "bill gates ofullbordade" & exploater.

--
Cattle die, kinsmen die, thyself too soon must die,
     but one thing never, I ween, will die,