Re: Skandiabanken med Linux - slutat fungera?

Jag fick detta svar(lite annorlunda..?):

"Tack för ditt meddelande.

Vi har tidigare alltid tillåtit Linux/Unix/OS2 osv, dock inte aktivt
utvecklat, testat eller haft någon support för andra Operativsystem än
Windows och Mac OS.
Vid vår senaste produktionsättning skedde en del förändringar som nu tyvärr
medför att användare med andra Operativsystem upplever problem att logga in.
Då vi inte har någon support för dessa användare görs dessvärre ingenting
aktivt för att ordna problemet.

Den lösning som finns för användare av Linux/Unix är att använda User Agent
Switcher i Mozilla firefox och på så sätt identifiera sig som en annan
webbläsare.

Beklagar det inträffade!"