Re: USB-problem (2)

On Thursday 16 March 2006 08:04, Peter Sarge wrote:
> Hej!
>

> (Lite oklart om mitt första mail gick iväg ? sänder en kopia.)
>

> Jag har problem att få igång USB-ansluten utrustning. I första hand gäller
> det ett modem och en skrivare.
autofs og usbmount packages skal vära installert i sarge ??

och också rätte kernel moduler, som jag inte vet.

Vid installation av sarge skulle systemet själva se vilken hardware, som
finns, och nyaste linux kernel >2.6.12 kan se det mesta!

Är en fördel, at have hardware, som inte är allt för gammalt mindre 3-4 år,
kanske?

:-)