Re: Få apt-get att lira med sources istället för binärer

Tja,

kolla in apt-build. Verkar vara det du söker, jag har inte testat det
själv så kan inte svara på hur pass bra det funkar.

Package: apt-build

Filename: pool/main/a/apt-build/apt-build_0.12.17_i386.deb
Size: 33968
MD5sum: 2626afa0a3f202203aa03d41efb90dd9

 This is an apt-get front-end for compiling software optimized
 for your architecture by creating a local repository with built
packages.
 It can manage system upgrades too.

Mvh
Tobbe