Re: Undring...

On Sun, 27 Feb 2005 23:33, Roland Lilja wrote:
> Tack för alla dina tankar och goda råd !

Ingen orsak.

> Kort nu (mer sedan): Orsaken till att jag kom in på Opera var att
> webbläsarna Mozilla Suite, Firefox och Netscape betedde sig underligt
> på min PC.

Jag såg problembeskrivningen tidigare också. Som Christoffer Sawicki
skrev har det antagligen att göra med drivrutinerna till grafikkortet,
vilket antagligen inte skulle påverka webbläsaren under Linux. Under MS
Windows kan det hjälpa att installera den senaste versionen av lämplig
drivrutin direkt från korttillverkaren. Jag hörde ganska nyligen om ett
fall där drivrutiner som hämtats via MS Windows Update ställde till med
en del problem; dessa bör alltså undvikas.

> --
> Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/m2/

Om det går att få den banbrytande klienten att lägga svaren på rätt
plats i trådarna (så blir diskussionen lättare att följa; se
arkiven[1]) och respektera min signatur och reply-to-rad är det toppen.

[1]
http://lists.debian.org/debian-user-swedish/2005/02/threads.html#00123

--
Alex Nordstrom