Re: Re: Undring...

Tack för alla dina tankar och goda råd !
Kort nu (mer sedan): Orsaken till att jag kom in på Opera var att webbläsarna Mozilla Suite, Firefox och Netscape betedde sig underligt på min PC. Om jag tex läser Aftonbladets förstasida så skiktar sig, grötar ihop sig vissa rubriker/bilder. När jag skakar sidan med hjälp av rullningslisten så blir sidan normal för en stund.Det här är ju irriterande och det har aldrig inträffat med Opera eller IE. Frågan är vad det beror på...
Roland
--
Använder Operas banbrytande e-postklient: http://www.opera.com/m2/