Re: Problem med vissa sidor i Firefox

Henrik Skantz wrote:

Hej!

Flash på den sidan, jag har haft seghetsproblem med firefox och flash.
Installerade nyligen flash 7 vilken verkar (än så länge) inte sega ner
firefox. Adblock extension kan jag rekommendera.

Hade libflash-mozplugin installerat men har nu bytt till
flashplayer-mozilla 7.0.25 och nu verkar det fungera.

Tack för tipset om Adblock. Har installerat det och ska
köra det ett tag. Men det verkar onekligen trevligt.

Fria alternativet libflash-mozplugin  ist för macromedia vet jag inte
hur det är. Någon som vet ?

Ja, vad ska jag säga, verkar vara den som ställde till det.

Tack alla som ledde in mig på att det kunde vara Flash som
strulade till det.

/Peter