Problem med vissa sidor i Firefox

Hej!

Upplever allt oftare att Firefox har problem att visa vissa
sidor. Jag märkte detta för en tid sedan, men efter en
uppdatering blev det bättre för att nu på nytt strula.

Exempelvis kan den inte visa http://www.nordichardware.se
utan den börjar ladda, men sedan låser sig Firefox och man
kan inte avbryta laddningen med mindre än en kill.

Undrar om någon annan upplever samma problem eller om det
är någon vajsing i just min installation.

Kör senaste versionen (1.0+dfsg.1-6) av Firefox på Debian
unstable.

Mvh Peter