Re: dokumenthantering

Hej.

Det finns ju något som heter 'scrollkeeper'. Precis hur användbart det
är i ditt fall vet jag inte. Å andra sidan förstår jag inte heller vari
opensource skulle bestå, om det hela ändå skall skötas via webläsare och
php - är det maskinerna som webläsaren körs på som använder
opensource-os? Maskinen som word körs på lär ju inte göra det, om det
inte är AbiWord eller nåt sånt som menas.

--
Vincent Lönngren <vincent.lonngren.759@student.lu.se>