Re: Mängder av skräpbrev

Samma här har fått ca 350 stycken fejkade windows update mail, såntur är
använder jag både ett bra os och mailserver mailklient på mina
maskiner...

Vilket nu har gjort det lite mer akut att få in mailscanner +
spamassassin + ClamAV på min server men jag får inte till det, har
försökt att följa dessa två howtos. den första är den bästa i min
menning, men den tar inte upp hur jag kan starta dubbla instanser av
exim3. och den andra tar upp  det men jag får det inta att fungerar.
någon som har något förslag eller känner till någon yttligare howto.
http://www.ion-dreams.com/open-sauce/mailscanner.htm
http://www.sng.ecs.soton.ac.uk/mailscanner/install/exim.shtml

Med vänliga hälsningar
Joakim