Re: Mängder av skräpbrev

On Mon, Sep 22, 2003 at 08:58:54PM +0200, Tommy Dugandzic wrote:

> Det väller in sådana mail till mig också. Men jag slipper iaf att min
> mailbox överfylls då min mailklient pollar alla mail via pop3 en gång i
> minuten.

Att polla pop3 mail med någon MTA e nog ingen god idee för min del.
För denna burk är uppkopplad med DHCP (telias-adsl), vilket vad jag
vet försvårar datorns eventuella serverhantering betänkligt.
Och så har jag inte denna burk uppe på nätterna, därmed så förlorar jag
säkert mycket nytto e-post nu i dessa dagar.

Jag funderar på att helt enkelt byta mailadress, och göra rent bord.
För jag tycket det bara blir värre och värre med spam.

DETTA ÄR HAVERI.