Nyhetsläsare

Hej.

Kanske lite OT i det här läget, men jag söker tips på en bra newsreader. Kör KDE och Woody. Vet inte om det ska spela nån roll, men ändå. Vore trevligt om det fanns som .deb att enkelt installera för mig. Jag är inte nån Debianveteran precis, så enkelhet i installation och konfiguration är trevligt.

//I
Ivar Alm             ! Where does Microsoft want to drag you today? !
Umeå, Sweden         ! Do you really want to go there?              !
http://www.octofingers.com