Re: cd-brännar problem

Thomas Nyman wrote:
Hej

Jag har en cdbrännare och cdrecord samt cdda2wav installerat. Har även xcdroast installerat. Häromdagen brände jag en musikskiva med xcdroast och allt fungerade perfekt. Men nu när jag försöker använda xcdroast hänger sig allting..

<snip>

Hur menar du med "hänger sig allting..."???
Kan det vara Windows du använde, och isf vad stod det på den berömda blåskärmen.

CD-brännings program klarar inte uppehåll. Så om man trixar och fixar med filer på samma disk som käll-filen ligger, så blir (ofta) CD-bränningen fiasko.