Re: Radio lan (wireless network)

Hej Emil.

Har några frågor som du kanske kan svara på. Vi har investerat i trådlöst nätverk på kontoret och jag funderar därför på att köpa mig ett PCMCIA-kort till min laptop. Du nämner nedan att DWL-650 fungerar finfint. Vid en snabb koll på dustin hittade jag bara DWL-650+ (22mbps) och jag funderar därför på om du vet något om det eller om det kanske rentav är samma kort vi pratar om.

Mycket tacksam för svar!

--
:: Markus Olsson
:: IT-Ansvarig Arvikafestivalen, Galaxen