Re: GeForce 4 under Debian

Använder du drivrutinerna direkt från nvidia eller debianpaketen
(nvidia-kernel-src och nvidia-glx-src, bägge från unstable, om jag inte minns
fel)? I det senare fallet vet jag att det ska fungera på unstable... Jag
använder testing själv, och har gcc 2.95, så jag kan nog inte hjälpa mer än
att säga att paketen från unstable fungerar med min gcc...