Re: Emacs-fråga

Daniel Swärd <excds@kth.se> writes:

> Kör den minneskrävande varianten... Flera Emacs + ett gäng workspaces i
> Windowmaker... ;-))

Samma emacs, flera "frames":  C-x 5 2

Byta meelan fönster i samma frame: C-x o

Dessutom finns det något som heter sppedbar som tillåter dig att hoppa
direkt mellan alla filer i ditt projekt.  Till och med direkt till en
given funktion eller metod:  M-x speedbar

Plus en uppsjö andra alternativ...

--
/ Jonas  -  http://jonas.liljegren.org/myself/en/index.html