Re: CD-brännare - Vi måste göra något åt det här!

> Med produktionsburk avser jag en maskin som används i vinstdrivande
> verksamhet.  Dina (gissningsvis privata?) burkar hemma hos dig skulle
> jag troligen inte klassa som sådana, men däremot Martins (annat brev)
> jobbs loghost -maskin.

Aha. Tja, mina tankar kretsar mest kring hemanvändare.

För att svara på frågan; jag kör inga produktionsburkar alls. (Varför ska man
prompt ha SCSI-brännare i produktionsburkar?)

> Jag har en under skrivbordet, du kan få komma och beskåda rariteten om
> du vill;-)

Tackar, hehe. Men jag tror på ditt ord.

> Jag tror mig inte påstått att scsiutbudet skulle vara varken i majoritet
> eller billigare.

Nä, kanske inte. Men tror vi på att IDE-brännarna är i klar majoritet? Och
(ledsen att jag upprepar mig) att det vore en bra idé att låta debians
installationsprogram känna av att det sitter en CD-brännare i datorn (IDE)
och konfigurera systemet så att denna går att använda direkt?

/Fredrik