Strippa exe-filer

Någon som på rak arm känner till en metod för att strippa
exe-filer (och ev. annat) direkt när de anländer via mail?
Jag kör Exim 3.x och Cyrus-imap.

Hittade ett pythonprogg som enligt doc:en ska gå att använda
som exim transport. Men hur slår jag ihop den med min befintliga?
Jag vill alltså att alla ankommande mail ska strippas på sina
bifogade exe-filer.

Befintlig config
----------------
local_delivery_cyrus:
   driver = pipe
   command = "/usr/sbin/cyrdeliver -- ${local_part}"
   user = cyrus
   group = mail
   return_output
   log_output
   prefix = ""

Pythonproggets förslag
   remote_smtp:
   driver = smtp
   .
   .
   .
   transport_filter = /etc/exim-filter-mime.py application

--
"The light that burns twice as bright burns half as long
 - and you have burned so very, very brightly, Roy."