Re: woody release kommer snart...

Patrik Wallstrom wrote:
> [...]
Jag besvarade era inlägg under en annan Topic.:
[OT] Nyhetstorka... osv.

Jag hoppas att ni har förståelse... Jag har förståelse för
Fredrik Persons och andras ovilja gentemot Jesper Ek även
om jag inte delar den.

Vi lever i ett fritt land (eller, det är åtminstone vad vi
vi vill inbilla oss själva =-/ )

vänligen
Daniel.