GNOME -> Kör

En uppdatering av GNOME nyligen har gett mig en extremt ful dialog för
högerklicka-på-panel => Kör, en som innehåller en lista med program
ovanför inmatningsfältet (som jag var tvungen att klicka på "avancerat"
för att visa).

Om jag ville ha en programmeny så skulle jag klicka på foten, hur gör
jag för att återställa utseendet till det tidigare, det med bara
inmatningsfältet?

--
\\//
Peter - http://www.softwolves.pp.se/

  I do not read or respond to mail with HTML attachments.
  Statement concerning unsolicited e-mail according to Swedish law:
  http://www.softwolves.pp.se/peter/reklampost.html