Re: Ujujuj, ny stable...

On Sat, Jul 20, 2002 at 05:01:08PM +0200, Fredrik Jonson wrote:
> Vill du fortsätta med potato, ändra alla referenser till orden
> "stable" och "woody" till "potato" och fortsätt uppdatera systemet
> presis som vanligt.

..och var beredd på att potato säkert snart trillar bort från alla servrar.

värt att veta är att alla gamla debianversioner går att hitta på
http://archive.debian.org/

tror knappast att någonting uppdateras där, men jag installerade en slink för
bara ett par månader sedan därifrån. (på en maskin som är för klen för nyare)