Re: ang. ftp.sunet.se (Re: Problem med ftp.se.debian.org)

onsdagen den 17 april 2002 13.14 skrev Emil Pedersen:

> Ftp-servern borde du inte haft problem med, men vi har under flera
> månader haft problem med hårdvara som segat ner delar av systemet
> fruktansvärt.  Det är inte riktigt bra nu heller, men betydligt bättre.
> Hör gärna av dig om du fortfarande upplever problem (givetvis med vilken
> tid ok eventuella felkoder osv).

Jag har haft problem med ftp. Extremt långa svarstider och ibland inget svar
alls. Men då jag provar idag verkar det fungera så snabbt och bra som jag
minns att det gjorde förut. Jag minns att jag testade hastigheten mot
debian-speglar för några veckor sedan och ftp.sunet.se låt inte alls bra till
då. (Någon script, som jag har glömt bort vad den hette)

-- Karolina