Re: Hurra nu fungerar SEB's internettjänst bra under Linux

torsdagen den 7 mars 2002 17.34 skrev Stefan Alfredsson:

> Fast nu ska FSB börja med massa javascriptmenyer, så vi får väl se hur
> länge tricket fungerar (dom kommer säkert använda IE specifika
> javascriptfunktioner, enligt LoAJ :).

Det är väl där som problemet ligger, tror jag. Av någon underlig anledning så
verkar java/javascript fungera "mer kompatibelt" på netscape/mozilla, än på
konqueror/opera. Netscape har sin egen java, men jag tror mozilla använder
den sun java som jag använder till också konqueror och opera.

SEBs banktjänst har en annan irriterande egenhet. Om man kör på "bredband" så
fungerar den utmärkt, men kör man över uppringt 56k modem, så blir den ofta
extremt långsam. Mycket långsammare än det borde. Jag har tyckt mig märka att
hastigheten också beror på web-läsaren.

-- Karolina