Re: Hurra nu fungerar SEB's internettjänst bra under Linux

Stefan Alfredsson wrote:
> Jag har FSB, och dom släpper bara in IE och NS4.x. Eftersom jag själv
> bara kör konqueror (mozilla är för saggig helt enkelt.. iaf för ett halvår
> sen), så testade jag Opera .. och det funkade fint!

Nja, de kör en test på inlogginssidan som testar om variablen USER_AGENT
börjar på MOZILLA/4. , så man kan utan problem använda lynx-ssl om man
ställer in user-agent till MOZILLA/4.Lynx ;)

mvh
--
Johan Björklund <whero@home.se>

 *** Run Linux because you deserves it! ***

Fortune cookie of the mail:
One person's error is another person's data.