From: Torbjorn Olofsson <tol@du.se>
To: elements@eyeque.org
Subject: Re: [danne@simila.myip.org: Re: MD5-sum mismatch?] (fwd)

On Wed, 30 Jan 2002, Anders Nordahl wrote:

> [...]

Hej

Det berodde på att vi har haft en kraschad disk i maskinen, och
när vi sedan kopierade över nfs till en annan disk så blev
filerna förstör da vilket ledde till md5sum-felen :). Vi har nu
gjort om alltihop, och spegeln är tillbaka i fullgott skick
(åtminstone vad gäller debian oc h debian-non-US). Meddela
gärna detta på listan (vet inte om man kan post a på den utan
att vara prenumerant på debian-user-swedish).

/Torbjörn Olofsson, Centrala IT-enheten Högskolan Dalarna

> Henk
>

> ----- Forwarded message from Daniel Similä <danne@simila.myip.org> ----
-

> From: Daniel Similä <danne@simila.myip.org>
> To: debian-se <debian-user-swedish@lists.debian.org>
> Subject: Re: MD5-sum mismatch?
[snip}

> [...]
> Då var det en paketlista som krånglade så att gzip gav felmeddeland
en.
> Det hela korrigerades senare på dagen.
>
> ----- End forwarded message -----
> --
>  /______________________    | [Henrik Holmboe, Stockholm, Sweden    ]
> [ Planet X Systems, www.pxs.se Key print: 0x723D4FFF                ]
> [ Network Engineer               "Carpe Noxem" -- H. Holmboe, 1995  ]

++ 29/01/02 14:06 +0100 - Petter Isaksson: