RE: debconf fel vid körning av apt-get

> Jag sökte på google och hittade följande tråd:
> http://www.linuxarkivet.nu/mlists/debian-devel/0105/msg01999.html
> Problemet verkar vara att du har gammal version av debconf, men ny
> version av perl. Testa att installera ny version av debconf. Om det
inte
> funkar, så sätt dig och läs tråden. =)
>
> David Westlund

Jaaaa! Det fungerade! Tack!
Körde in en ny version av debconf och nu är den stabil igen.
För övrigt så kör jag en installation av stable men dist-upgradad till
unstable
vilket jag personligen inte tycker är bra då min labbmaskin inte gillade
det
men jag har inte läge att installera om den ifrån början.

/Elias