Re: kbd

On Thu, 14 Dec 2000, Ingemar Fällman wrote:
>När det gäller x så förstår jag inte heller varför det blir problem..
>
>Kör man XF86Setup eller xf86config (Jag tror dessa program har bytt
>namn i woody, eftersom den är påväg över till X4:an) och väljer svenskt
>tangentbord så får man svenskt tangentbord i X.

Du väljer aldrig tangentbord i nya X, iallafall inte om du kör Dexter för
att konfigurera, du editerar /etc/X11/xf86config-4 eller liknande, så
var jag tvungen att göra. Ändå så valde jag "expert" eller "advanced" el.
liknande, wippie vad man fick många frågor. Gillar faktiskt X3 mer.

     [x] icq - 496723     [x] url - www.fobie.net