[Fwd: Gjorde tabbe!]

--- Begin Message ---
Martin Samuelsson wrote:

> Jag vet inte alls vad filen är till för, men på min woody-installation är den 0 byte stor. Så det är väl enklare för dig att skapa om den än att få en kopia om inte din var mer komplicerad.
>
> # touch /etc/X11/newxserver.xserver-svga
> --
> /Martin

Aha, jag misstänkte att det kanske var så eftersom
newxserver.xserver-svga också är bara 0 byte.
Vad jag trodde var att den hade kanske något att göra med att jag inte
har den där mångfärgade inloggningsbakgrunden som jag vid tidigare
installationer har haft, när jag provade på Debian lite granna.

Jag testar att bara skapa en ny som du föreslår.

Tack för tipset.

Helgi Örn

--- End Message ---