Re: Gjorde tabbe!

Hej igen.

Förlåt! Det var inte meningen att maila dig direkt, jag bara glömde att
lägga till mailinglistans adress...:-/

Jag har tänkt köra den här installationen av slink tills potatisen blir
stabil, det skall väl bli senare i augusti eller hur? Under tiden kan
jag bekanta mig med Debian systemets uppbyggnad i förhållande till alla
de andra 'vanliga' Linux distarna.

Är skillnaden stor på potato och slink?

Helgi Örn