Re: [OT] y [TRIVIAL] Algunos juegos de gnome sin la barra de menu

El Fri, 21 Jun 2013 07:53:27 -0500, Carlos Zuniga escribió:

> [...]

(...)

> Pues que a los de Gnome les parece que las barras de estado son
> confusas para el usuario.

(barra de estado != barra de menú)

***
GMenu - The games do not need large and complex menus so they should
provide a simple GMenu that can be placed in the shell. This saves space
for the game. Expected menu entries are New game, Preferences, Help,
About, Quit.
***

> https://live.gnome.org/GnomeGames/Modernisation
>
> No statusbar - The statusbar is an outdated concept and should be
> removed. Any remaining functionality needs to go into the toolbar, the
> menu or the game area.

WTH!? >:-O

Si cuando digo que la gente de GNOME ha perdido el norte no ando muy
desencaminada...

Camaleón