Re: [OT] servidor de tareas

El Dimecres 03 Octubre 2007 22:54, Emilio-José Jiménez va escriure:

Y esto no lo puedes hacer con cron?

--
Adrià  García-Alzórriz
adriagm@gmail.com

Only wimps use tape backup: _real_ men just upload their important stuff
on ftp, and let the rest of the world mirror it ;)
		-- Linus Torvalds, about his failing hard drive on linux.cs.helsinki.fi