Re: Como instalar Debian Sarge en un sata RAID0?

No se si te bajarias los parches necesarios. Por eso lo preguntaba, porque
escribí a una lista de ataraid y me dijeron esto:
Hi

 Try here:
   http://tienstra4.flatnet.tudelft.nl/~gerte/gen2dmraid/

 Note, you will still need to do some research to get it all to work
completely for a boot, but this will get you in the ballpark.
 Oh, and since you are running RAID 0, you can probably do without the
kernel patches for most recent kernels. Also note that this is not
easy. Go find your thinking cap first.

 Later,
  Paul

Yo lo he conseguido con un kernel 2.4.28, en el que está todo bien integrado
y no hay que hacer movidas raras