Re: Paquete Gabber corrupto

backtraking@yahoo.com (Jose Manuel) writes:

> [...]

         Yo lo dejé por imposible.
         La primera vez creí que se había producido un error en la
         transmisión pero a la segunda me di cuenta de que el paquete
         estaba mal.

 Jose Manuel
 Emacs is not on every system

 So what? [...] Do you tell your administrative people to stick with
 notepad.exe? Do you tell your fat kids they can only have the crummy
 games that come with their video games or plain dress that comes with
 Barbie?