Re[2]: Actualizar Gnome 1.4

Lluis,

DAM> Espero que eso sea, porque a mi me pasa lo mismo con unstable. Estaba a
DAM> punto de preguntar

Segun www.ximian.org

"Woody Users: Due to recent changes in the platform, official support
is not currently available for Debian Testing ("Woody"). We expect to
have support available again soon. In the mean time, Woody users are
welcome to try our Potato packages."

y luego,

"...add the following line to your /etc/apt/sources.list:
Debian Stable ("Potato")

deb http://red-carpet.ximian.com/debian stable main"

ejecutar:

"$ apt-get update"

para actualizar y luego:

"$ apt-get install task-helix-gnome"

para instalar.  Desde luego que sin comillas!

En fin, como el nombre de la distribucion cambio supongo que cambio el
nombre del host en ximian.com

Suerte,

--
Roberto