RE: Offtopic: ?quien hizo las pruebas con el K7? Necesito consejo ...

	Hummm ... Probé la SB16 (y la es137x) y no func, de hecho en todos
los sitios que he consultado dicen que debería funcionar como una SBpro pero
que no lo hace. El chip en concreto es de Analog Devices AD1881 que es AC'97
compatible y nosequé, pero que no hay quién sepa con qué es compatible .-?
	Exactamente, en la documentación de VIA 2C686A dice:
	>----- http://www.via.com.tw/pdf/productinfo/686a.pdf
SoundBlaster Pro Hardware and Direct Sound Ready AC97 Digital Audio
Controller
- Dual full-duplex Direct Sound channels between system memory and AC97 link
- PCI master interface with scatter / gather and bursting capability
- 32 byte FIFO of each direct sound channel
- Host based sample rate converter and mixer
- Standard v1.0 or v2.0 AC97 Codec interface for single or cascaded AC97
Codec's from multiple vendors
- Loopback capability for re-directing mixed audio streams into USB and 1394
speakers
- Hardware SoundBlaster Pro for Windows DOS box and real-mode DOS legacy
compatibility
- Plug and play with 4 IRQ, 4 DMA, and 4 I/O space options for SoundBlaster
Pro and MIDI hardware
- Hardware assisted FM synthesis for legacy compatibility
- Direct two game ports and one MIDI port interface
	>-----
	En fins, seguiré intentándolo y ya sus diré :-m

Antonio Tejada Lacaci		atejada@bancamarch.es
Depto. Análisis y Programación
Banca March S.A.