Re: PROBLEMAS COM O RATO

Em Sáb 09 Nov 2002 15:24, Jesus Rios escreveu:
> Boas. O primeiro, dizer-vos que som Galego .Suponho que me entenderedes ja
> que compartilhamos a mesma lingua. O Galego-Portugues-Brasileiro.

Buenas,
Claro que nos entendemos!
Interessante o teu português.

> tambem som novo em Linux. Ha umha semana que o instalei na casa.
>
> Pois os tema som os seguintes:
> A impresora nom me imprime: tenho umha hp 845-c conectada ao porto USB.
> Lanço-lhe o comando, todo bem , mas nom escreve.

Dá uma olhada em http://hpinkjet.sourceforge.net/ , botei uma a funcionar com
esse driver.

> A roda do rato nom me vai. Mando-vos o XF86config-4 haver se vos sabedes de
> q pode ser.

A seção do mouse do meu XF86Config-4 :

Section "InputDevice"
        Identifier  "Configured Mouse"
        Driver      "mouse"
        Option      "CorePointer"
        Option      "Device" "/dev/psaux"
        Option      "Protocol" "IMPS/2"
        Option      "ZAxisMapping" "4 5"
EndSection

O importante, parece que é o protocolo IMxx (o meu é ps/2)

> Outra cousa: Se inicio  a sessom como usario normal,  para  desplegar os
> menu tenho-lhe que fazer 1 click. Por outra banda, se inicio como root, os
> paneis desplegam-se só com ficar o rato acima so menu.

não sei...

> Sabedes de q pode ser?.
>
> Ajudade-me amigos!!
>
> Gracinhas.