Re: Wolne oprogramowanie w firmie

TENEG - Tomasz Gołębiewski napisał.
> Witam,
> chciaĹ?em zapytaÄ? jak wyglÄ?da uĹźytkowanie wolnego oprogramowania w
> firmie, chodzi o podatek dla US.
> Ile on wynosi i jak go wyliczyÄ? (na jakiej podstawie prawnej)?
> Jaki dowĂłd trzeba zachowaÄ??
> Kto powinien go zapĹ?aciÄ? klient koĹ?cowy czy firma informatyczna
> obsĹ?ugujÄ?ca danÄ? firmÄ??
> Podatek dotyczy tylko sytemu operacyjnego czy takĹźe kaĹźdego osobnego
> programu (typu Open Office dla Windows)?
> pozdr.
> Tom
Witam.
Proponuje poznac nastepujace materialy.

Zimowisko Linuxowe TLUG-u Puck-2009.

      Linux. Rozwiązania dla małych firm część 1 - Programy Księgowe
      Cyryl Sochacki, wykład, 60 min.
      Temat poświęcony oprogramowaniu dla małych firm. Przeszkody i
korzyści z tego płynące. Przegląd oprogramowania: - lefthand - kraft -
bambooinvoice - qfaktury - KyMyMoney Porównania.

http://linux.gda.pl/spotkania/sp_29/Rozwiazania_dla_firm_1.pdf
Nagranie audio. http://linux.gda.pl/spotkania/sp_29/cyryl_sochacki1.ogg

Zimowisko Linuxowe TLUG-u Puck-2010.

  Aplikacje dla firm - spojrzenie po roku (wykład)      Cyryl Sochacki
       Omówię zmiany w kilku aplikacjach dla firm. m.in qfaktura,
vtigerCRM i innych.

http://zimowisko.macuk.pl/2010/aplikacje_dla_firm.pdf

Unix Open Solaris w Sczecinie listopad-2009.

Rafał Malujda - Oprogramowanie OpenSource w małych i średnich firmach -
aspekty prawne

http://www.plosugconf.pl/files/OPROGRAMOWANIE%20OPEN%20SOURCE%20W%20MA%C5%81YCH%20I%20%C5%9AREDNICH%20FIRMACH.pdf
Moje nagranie video. http://www.kzubik.vemail.pl/Unix2009/opensource.avi
590M

Ponadto na temat tego spotkania mozna posluchac audycje Radia Szczecin.
Oto podcast pod
http://pub.myszka.org/pub/2009/Open_Source_w_firmie_23.11.09.mp3
Ok. 49 MB

Relacja Borysa Musielaka o tym spotkaniu pod
http://linuxnews.pl/fwioo-w-radia-szczecin-nagranie

Jezeli masz ochote tez poogladac moje zdjecia z tych spotkan one pod
http://www.kzubik.cba.pl/zimowisko-09-1.html
http://www.kzubik.cba.pl/zimowisko-10-1.html
http://www.kzubik.cba.pl/unix-2009-1.html

Podcast Radia Szczecin Tracic Myszka naprawde ciekawy.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243