Re: Serwer vpn

Cześć.

Proponuję oprogramowanie OpenVPN. Jest bardzo przyjemne w konfiguracji.
http://openvpn.net/index.php/open-source/documentation/howto.html
GUI pod Windozę:
http://openvpn.se/files/install_packages/openvpn-2.0.9-gui-1.0.3-install.exe - działa do Visty włącznie, by działało pod 7:
http://www.fiberworks.com/DNN/Support/OpenVPN/tabid/171/language/en-US/Default.aspx (przykładowo)

Generalnie można wszystko skonfigurować tak by stacje klienckie za routerami łączyły się z bramą (przechodzi NAT), więc to, że nie masz dostępu do routerów nie powinno być problemem (o ile nie blokują portów).

Pozdrawiam,
R.