Re: Pytanie o Grub i windows

?ukasz napisał.
> Hej.
> Mam na jednej partycji zinstalowane windows Vista i XP, boot loader windosowski np EasyBCD moze wystartowaÄ? albo XP albo Viste. Czy jest mozliwosc zkonfigurowania Gruba aby robiĹ? to samo ?( oczywiĹ?cie nie byĹ?o by problemu gdyby XP i Vista byĹ?a na oddzielnych partycjach ).
> Z gĂłry dzieki
Witam.
Hmm nie wiwm czy bedzie rozwiazaniem  moze GAG graficzny loader.
O nim google linuxowe podaja linki np.
pod http://www.google.pl/linux?hl=pl&q=GAG&btnG=Szukaj&lr=lang_pl
Niektorzy bardzo chwala sobie Bootcamp. O nim niestety jedynie mozna
sobie
pomarzyc gdyz to narzedzie wbudowane pod Leoparda, lub nowinke Snieznego
Leoparda.
On jest os-em do Macintosha. Tu obok niego swietniesobie radza
Linuxy i podobno tez i windozy tez jakos tu dzialaja.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243