Serwer vpn

Witajcie

Mam pare maszyn windowsowych, do których mam potrzebę zdalnego logowania. Maszyny znajdują się w róznych lokalizacjach. Dysponuję debianem postawionym na ovh bez środowiska graficznego. Chciałbym zbudować sieć vpnową, tzn wyobrażam sobie, ze maszyny zza routerów nawiązują vpna z debianem, a ja skądkolwiek łącząc sie z nim mam widoczne wszystkie podsieci, w których znajdują sie windowsy. Do routerów niestety nie mam dostępu.

Potrzebuje zatem serwer vpn na linuksa i jakiegos otwartego klienta vpn dla windowsa. Implementował ktoś coś na ten wzór u siebie albo moze podpowiedziec jak to pozenic?