Re: Mozila, polisy i inne takie (Was: Samba + Vista i profile mobilne [problem z uprawnieniami])

On Fri, 2009-03-06 at 13:42 +0100, Jerzy Patraszewski wrote:

> - --ciach
> To pod warunkiem, że wszystko masz wcześniej wszystko
> lokalnie zainstalowane (przed dodaniem do domeny), bo jak dodasz
> kompa do domeny i user ci się zaloguje przed instalacją FF na lokalu,
> to i tak ci utworzy drugi profil.

No właśnie jak masz przekierowane katalogi, nie masz tego problemu, bo
większość elementów profilu jest stała i trzymana w jednym miejscu. I
nie ma problemów z nieustanną synchronizacją.

> - --ciach
> Jasne, że tak :), tyle, że to jest prawie to samo, tyle że profil
> rozrasta ci się online na serwerze, a nie na kliencie.
> - --ciach
> - -ciach
> Fakt, sorry, trochę generalizowałem odpowiadając na listę, ale uznałem,
> że dopiero jeśli kolega Grzegorz rozwiąże swój problem, to będzie miał
> czas na rzeźbienie :)

To akurat dobrze jest zrobić sensownie od podstaw. Szkoda tracić czas na
rzeźbę wynikającą ze złych założeń.

> Lol, czyli nie tylko ja pamiętam boje z profilami na Win98 i
> samba-tng... :)

A, profile na 98 to faktycznie była "ciekawa rzecz". Natomiast ja miałem
jeszcze np. boje z DLU pod ZEN-ami. No i nie zapominajmy, że nic się tak
pięknie nie rozpiernicza jak polisy w Windows. ;-) Ale to wybitnie nie
temat na tę listę ;->

--
  Kruk@ -\                   | 007 of Borg:  From Borg with Love
          }-> epsilon.eu.org |