RE: serwer hostingowy - sprawdzone rozwiązania

> No więc ja osobiście nie administruje wirtualnymi serwerami www, ale tam
> gdzie widziałem jak znajomi to robią, to jest po prostu normalny katalog
> domowy /home/tosiek, do którego jest chrootowany użytkownik tosiek, a
> Tośka wirtualny host ma korzeń w /home/tosiek/public_html -- czyli bez
> specjalnego kombinowania.

Właśnie tak mam zamiar zrobić, a jak np. jest z cpanel - używa ktoś pod
debianem skryptu cpanel, trudne to jest do skonfigurowania?

Wiele osób nie korzysta z kont systemowych tylko tworzą "wirtualne" konta
np.  w bazach SQL, czemu tak? To po co są więc konta w systemie?