Re: serwer hostingowy - sprawdzone rozwiązania

===== Dnia: poniedziałek, 19 lutego 2007 16:38, Jarek Buczyński pisze:
> [ciach]
>
> Oczywiście użytkownicy muszą sobie pliki stron, skryptów etc, jakoś tam
> wysłać, więc mam uruchomionego ftp, każdy użytkownik jest chrootowany tylko
> do swojego katalogu domowego..... właśnie i tu już jest problem bo przecież
> nie dostanie się do swojego wirtualnego hosta, skoro nie może opuścić
> domowego :(
>
> Co polecanie, każdego wirtualnego hosta kierować do katalogów domowych?
>
> [ciach]

No więc ja osobiście nie administruje wirtualnymi serwerami www, ale tam gdzie
widziałem jak znajomi to robią, to jest po prostu normalny katalog
domowy /home/tosiek, do którego jest chrootowany użytkownik tosiek, a Tośka
wirtualny host ma korzeń w /home/tosiek/public_html -- czyli bez specjalnego
kombinowania.

pzdr,
jmb