Re: dostęp do zasobów sieciowych

> Ja  bym postawił squid'a z autentykacją, ale jak masz mało komputerów
> to nie wiem czy jest sens...
> Pozdr.
> sm0q
no witam !
rzeczywiście nie ma dużej liczby uzytkownaików bo około 50 dlatego chyba pppoe
nie będzie za dobrym roziwązaniem, bo za bardzo ta pentiawke którą mam jako
bramke do netu bedzie obciązało ( tak mi się zdaje). to nie jest sieć blokowa
tylko mała firma z dużo iloscią Pań księgowych które lataja po biurze jak
tylko mogą :) dlatego potrzebuje czegos innego tj innej formy autentyfikacji
niż normalny dostęp przy konfiguracji netfiltra za pomoća iptables  ale
poczytam sobie równiez jak to działa na squid bo właśnie nad tym się wiecej
zastanawiałem. Zastanawiam sie również co bedzie więcej obciązało system
pracujący więcej squid czy pppoe ? komputer to 2 GB pentium4 z 512 Ram DDR
nie zaden server czy coś tak poważnego ale działa :) i chce to troszke
usprawnić...

pozdrawiam

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030