cross compilation na amd64

Witam

Szukam najprostrzego sposobu na kompilowanie na amd64 programów do i386.
Zaczynam od zrobienia jądra za pomocą make-kpkg.

Czy będę do tego potrzebował zrobienia samemu cross-compilatora?
Czy w oficjalnym repozytorium są potrzebne narzędzia?

W man do make-kpkg przy parametrze --cross_compile jest m. in. :
"Use the dummy target "-" if you are building for other arches of a multiarch
set, like i386/amd64."
Wprowadza mnie to tylko w zakłopotanie :-).

Czy ktoś mógłby udzielić mi prostych wskazówek? Może ktoś ma sprawdzony
sposób? W dotychczasowych próbach napotykałem zawsze na jakieś błędy.

------
Pozdrawiam

Krzysztof Matusik