Re: XGL

> Uważam ze uruchamianie na debianie takich wodotryskow jak XGl jest
> troche dziwne. System stricte serwerowy - wiec XGL zainstalowalbym np.
> na suse (w 10.1 nie trzeba nic kompilowac nawet) . Na gentoo tez
> ladnie chodzi.

Debian jest do wszystkiego. Ja (i moja żona oraz dzieci) używam go na
serwerach, na wszystkich moich desktopach (w domu i w pracach), na
laptopie, na desktopach przeznaczonych dla uczniów i studentów w szkole
i na uczelni... Od wielu, wielu lat nie używam innego Linuxa (poza
Knoppixem czasami, ale to też Debian:)). Ani w ogole innego systemu
operacyjnego (chyba, że czasem niestety muszę:)).

'System stricte serwerowy' -- nie wypisuj takich rzeczy...

pzdr,
jmb

PS. Nie chcemy flame'a, prawda? :)